CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
OFERTA CBB CALL CENTER

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie telefonicznej obsługi Klienta. Prowadzimy przychodzące i wychodzące kampanie telemarketingowe wykorzystując różnorodne kanały komunikacji z Klientem.

>> Zapoznaj się z naszą ofertą



STUDENCI POSZUKIWANI

Jeżeli mieszkasz w Krakowie, Łodzi lub okolicach tych miast, masz wolny czas, miły głos i lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon - czekamy na Ciebie

zobacz więcej ...

ACD (Automatic Call Distribution)

ACD - Automatyczna dystrybucja połączeń to system oparty o wyspecjalizowany, wysoce wydajny serwer komunikacyjny, który w sposób inteligentny zarządza obsługą przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych oraz zasobami teleinformatycznymi Call Center. Rozdziela on automatycznie połączenia przychodzące (inbound) pomiędzy dostępnymi w danym momencie agentami, przypisanymi i wyszkolonymi do obsługi np. infolinii. ACD umożliwia również organizację akcji wychodzących (outbound) przeprowadzanych przez określone grupy agentów.

Na system ACD składa się z kilka niezależnych modułów:

  • Serwer Telefoniczny

    Serwer Telefoniczny jest przeznaczony do instalacji kart interfejsowych. Możliwe jest zainstalowanie 21 kart w maksymalnie 8 segmentach, stanowiących tzw. półkę montażową.

  • Serwer Aplikacyjny

    Serwer Aplikacyjny składa się z dwóch jednostek (Primary i Backup) zapewniających redundantność systemu. W przypadku awarii jednej jednostki, następuje zmiana konfiguracji systemu i druga jednostka przejmuje obsługę dystrybucji połączeń.

  • Zasilanie Awaryjne

    Zasilanie Awaryjne stanowi zespół wysokopojemnościowych akumulatorów wraz z przetwornicą DC/AC. Moduł ten zapewnia zasilanie awaryjne systemu ACD na okres do 6 godzin.

  • RSC (Remote Staff Center)

    RSC to jednostka obsługująca wyniesioną lokalizację grupy konsultantów, co umożliwia np. pracę grupy konsultantów poza budynkiem Call Center (tzw. instalacja odmiejscowiona). Po zestawianiu połączenia spełniającego standard ISDN pomiędzy ACD oraz inną lokalizacją grupy konsultantów, moduł ten pozwala na obsługę do 64 agentów.

Stanowiska konsultantów Call Center wyposażone są w specjalistyczne aparaty telefoniczne Teleset firmy Aspect, stanowiące integralną część systemu ACD.