CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
OFERTA CBB CALL CENTER

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie telefonicznej obsługi Klienta. Prowadzimy przychodzące i wychodzące kampanie telemarketingowe wykorzystując różnorodne kanały komunikacji z Klientem.

>> Zapoznaj się z naszą ofertą



STUDENCI POSZUKIWANI

Jeżeli mieszkasz w Krakowie, Łodzi lub okolicach tych miast, masz wolny czas, miły głos i lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon - czekamy na Ciebie

zobacz więcej ...

Bezpieczeństwo

Wraz ze wzrostem znaczenia informacji we współczesnym świecie oraz z rozwojem technik ich przetwarzania istotnym zagadnieniem jest zapewnienie bezpieczeństwa informacji. Długoletnia współpraca z Bankiem w zakresie usług call center sprawia, iż CBB Call Center zapewnia rozwiązania technologiczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych oraz ochronę poufnych informacji na najwyższym stopniu.

Rozwiązania te regulowane są między innymi poprzez dokumenty takie jak Polityka Bezpieczeństwa Danych Osobowych, która opracowana została na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnie 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych wydanego na podstawie art. 39a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

W rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku , w CBB Call Center funkcjonuje stanowisko Administratora Bezpieczeństwa Informacji – ABI.
Osoba na tym stanowisku zobowiązana jest do nadzorowania przestrzegania stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych i poufnych informacji, w sposób odpowiedni do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.

CBB Call Center zdaje sobie sprawę z konieczności bieżącej analizy ryzyk, które mogą mieć wpływ na uchybienia dotykające ochrony wrażliwych informacji. Bieżącą analizę ryzyk zapewnia wyspecjalizowany Zespół Audytu Wewnętrznego i Nadzoru (ZAWiN).