CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
OFERTA CBB CALL CENTER

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie telefonicznej obsługi Klienta. Prowadzimy przychodzące i wychodzące kampanie telemarketingowe wykorzystując różnorodne kanały komunikacji z Klientem.

>> Zapoznaj się z naszą ofertą



STUDENCI POSZUKIWANI

Jeżeli mieszkasz w Krakowie, Łodzi lub okolicach tych miast, masz wolny czas, miły głos i lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon - czekamy na Ciebie

zobacz więcej ...

DLACZEGO MY?

"Z jednej strony mamy ludzi, którzy są najważniejsi, stanowią niesamowicie kreatywny zespół i zarazem wyjątkowy kapitał, a z drugiej wypracowaliśmy bardzo wysoki poziom technologii i informatyki - mamy tutaj własny, świetnie i precyzyjnie dopracowany zespół i system IT. W naszym call center doskonale współgrają ludzie z technologią. Jest to na pewno bardzo mocną stroną tej organizacji."
Piotr Jarosz – Wiceprezes CBB Call Center



Prowadząc nasze działania handlowe zawsze ukierunkowujemy się na długofalową współpracę z naszymi Partnerami. W trakcie współpracy budujemy zaufanie poprzez jakość i kompleksowość dostarczanych usług, spełnianie oczekiwań, a nawet ich przekraczanie, naszych Partnerów sprawia, iż stają się oni naszymi lojalnymi Klientami.

Największymi atutami CBB Call Center są nasi ludzie oraz technologia, którą dysponujemy.

Nasi ludzie to specjalnie wyszkoleni pracownicy znający zasady obsługi Klienta oraz psychologię sprzedaży.
Do obsługi konkretnego projektu wybieramy Telemarketerów spełniających kryteria stawiane przez naszych Partnerów oraz odpowiednich pod względem posiadanych umiejętności i profilu odpowiadającym rodzajowi akcji. W efekcie pozwala to uzyskać dużą skuteczność w wynikach kampanii.

W trakcie każdej kampanii oceniamy, jaka technologia będzie najbardziej odpowiednia podczas realizacji projektu i optymalnie wykorzystujemy nasz potencjał. Na potrzeby każdej kampanii, która tego wymaga) budujemy niezbędne w całym procesie telemarketingu aplikacje (w zależności od rodzaju akcji są to kalkulatory, aplikacje do składania zamówień, czy też wyszukiwarki lokalizacji sklepów lub punktów serwisowych). Pozwalają one efektywniej wykorzystać czas pracy Konsultantów oraz znacznie ułatwić czynności przez nich wykonywane, co wpływa na jakość usług i satysfakcję rozmówców.

Brak odpowiedniego przygotowania lub źle zaprojektowana kampania telemarketingowa ma znaczny negatywny wpływ na jej efekty. Może odzwierciedlać się w słabych wynikach, wysokich kosztach lub powodować niską skuteczność projektu. Dlatego też tak wielką wagę przywiązujemy do stworzenia odpowiednich założeń kampanii. Ich podstawą jest dla nas dokładne zrozumienie i przeanalizowanie potrzeb oraz oczekiwań naszych Partnerów, szczegółowe ustalenie przebiegu akcji i oczekiwanych efektów. Na podstawie wymagań naszych Partnerów budujemy optymalne założenia kampanii, na których opiera się cała późniejsza realizacja projektu, doradzamy w wyborze odpowiednich środków komunikacji, proponując skuteczne łączenie różnych kanałów komunikacyjnych.

W trakcie planowanie etapów kampanii pracujemy w oparciu o ustalone procedury i standardy obsługi Klienta, dostosowując je do konkretnych przeprowadzanych przez nas projektów. Dokładnie planujemy bloki czasowe kampanii i cel, jaki chcieliśmy w tym czasie osiągnąć. Pozwala to zmniejszyć ogólne koszty projektu oraz uzyskać wyższą efektywność w wynikach.

Zapewniamy pełne bezpieczeństwo baz danych stosując bankowe standardy w zakresie ochrony danych osobowych.

Cechuje nas gotowość operacyjna – w bardzo krótkim czasie jesteśmy w stanie uruchomić kampanię, oraz elastyczność – do każdego realizowanego przez nas projektu ustalamy początkową, optymalną ilość stanowisk Telemarketerów, jednak zawsze jesteśmy przygotowani na elastyczne dopasowanie ilości stanowisk w zależności od natężenia ruchu (np. w przypadku infolinii). W trakcie planowania kolejnych etapów prowadzonych projektów staramy się przewidzieć różne, możliwe do zaistnienia  w jego trakcie opcje – w razie wystąpienia którejkolwiek z nich, opracowujemy i przygotowujemy odpowiednie scenariusze działania. W sposób elastyczny reagujemy na wszelkie zmiany założeń w trakcie trwania kampanii, które zostają przeprowadzone szybko i elastycznie, nie wprowadzając zakłóceń w realizacji projektu.

Posiadamy doświadczenie w realizacji różnorodnych kampanii telemarketingowych. Kilkuletnia działalność na rynku call center pozwala nam z sukcesem współpracować zarówno z małymi, jak i dużymi firmami, do której to współpracy zapraszamy i Państwa.