CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
ZALETY TELEMARKETINGU

Rozmowa telefoniczna jest drugim, zaraz po kontakcie bezpośrednim, bardzo skutecznym sposobem budowania i utrwalania relacji z Klientami, a możliwość prowadzenia rozmów z Klientami przez telefon przynosi firmom wiele różnorodnych korzyści

>> zobacz więcej ...



SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

>> Formularz kontaktowy

Wsparcie działań call center

Oprócz realizacji tradycyjnych kampanii telemarketingowych wychodzących i przychodzących CBB Call Center oferuje Państwu usługi dodatkowe - wspierające działania call center realizowane przez Państwa we własnym zakresie:


Doradztwo w zakresie kampanii telemarketingowych

Na efektywność i skuteczność przeprowadzonej kampanii telemarketingowej składa się wiele czynników z pozoru czasem nieistotnych, ale w efekcie końcowym mających ogromne znaczenie. Są nimi: dokładne przygotowanie i zaplanowanie działań z zakresu marketingu bezpośredniego, działań poprzedzających realizację kampanii.

CBB Call Center przygotowało i zrealizowało wiele dużych projektów telemarketingowych. Nasi ludzie to zespół ekspertów marketingu bezpośredniego, wykorzystując nowoczesne narzędzia i najnowsze technologie, wiedzą kiedy i jak zastosować właściwe techniki komunikacji, aby uzyskać pożądany efekt.

Naszym doświadczeniem i wiedzą w zakresie projektowania kampanii telemarketingowej dzielimy się z naszymi Partnerami. Współpracując z Państwem, w oparciu o przedstawione plany marketingowe, identyfikację i analizę potrzeb Państwa firmy budujemy założenia projektu, dostosowując się elastycznie do Państwa wymagań.


Szkolenia telemarketingowe

Przygotowujemy Państwa Telemarketerów do prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej poprzez wypracowany system szkoleń, prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę. Nasi trenerzy to nie tylko profesjonaliści w zakresie technik prowadzenia rozmów, to również praktycy czerpiący wiedzę w codziennej pracy. Doświadczenia we współpracy z Telemarketerami weryfikują założenia i determinują charakter szkoleń. Pracując na co dzień z ludźmi z branży udoskonalają swój profil i umiejętności. Życie weryfikuje nawet najlepszych teoretyków, nasi trenerzy chętnie Państwa o tym przekonają.


Kampanie Agentless

Kampanie bez udziału Telemarketera pozwalają w sposób tani i efektywny dotrzeć do dużej ilości Klientów w krótkim czasie. Poprzez system IVR (Interactive Voice Response) w sposób automatyczny można obsługiwać wszystkie przychodzące i wychodzące rozmowy telefoniczne.

Kampanie wychodzące opierają się na wysyłaniu, do określonej grupy Klientów, nagranego wcześniej komunikatu głosowego, który odbiorca odbiera w formie rozmowy telefonicznej. Mogą one zostać wykorzystane przy informowaniu o promocjach/specjalnej ofercie/konkursach, przypominaniu o zaległych płatnościach

Przychodzące kampanie agentless mogą zostać wykorzystane w serwisach informacyjnych (automatyczna infolinia), konkursach, pomocy technicznej i obsłudze klienta. Są to proste serwisy pasywne (bierne), gdzie Klient dzwoni, aby usłyszeć nagraną informację, jak również zalogować się za pomocą otrzymanego wcześniej identyfikatora. Za pomocą przycisków klawiatury telefonu ma możliwość wyboru określonych w menu opcji. Wykorzystanie nagranej wiadomości głosowej w przychodzących rozmowach telefonicznych stanowi gwarancję odebrania każdego telefonu, daje możliwość odebrania kilku telefonów w tym samym czasie, ułatwia precyzyjne skierowanie dzwoniącego do poszczególnych działów firmy oraz umożliwia pozostawienie przez dzwoniącego wiadomości.


Obsługa nadwyżki połączeń (Overflows)

CBB Call Center zapewnia przejęcie nadwyżki połączeń (usługa overflows), w sytuacji kiedy Państwa biuro obsługi klienta wykorzystywane jest w najwyższym stopniu i nie są Państwo w stanie obsłużyć wszystkich dzwoniących osób. Może się tak zdarzyć w przypadku okresu zwiększonego zainteresowania ofertą Państwa firmy, prowadzenia przez Państwa kampanii promocyjnych firmy, sytuacji, kiedy rośnie liczba otrzymywanych przez Państwa zamówień lub reklamacji.

Usługa overflows jest rozwiązaniem przede wszystkim korzystnym finansowo. Poprzez elastyczne dostosowanie zasobów naszego call center do rzeczywistego natężenia połączeń kierowanych do Państwa obniżamy rzeczywiste koszty obsługi dzwoniących klientów, umożliwiając im jednocześnie kontakt z Państwa firmą