CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
ZALETY TELEMARKETINGU

Rozmowa telefoniczna jest drugim, zaraz po kontakcie bezpośrednim, bardzo skutecznym sposobem budowania i utrwalania relacji z Klientami, a możliwość prowadzenia rozmów z Klientami przez telefon przynosi firmom wiele różnorodnych korzyści

>> zobacz więcej ...



SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

>> Formularz kontaktowy

Kampanie przychodzące

Infolinia

Infolinia jest narzędziem do dwustronnej komunikacji z klientem. Po pierwsze, udziela klientowi w uprzejmy sposób rzetelnych i wiarygodnych informacji potrzebnych przy dokonywaniu wyborów produktów oraz podejmowaniu decyzji o zakupie. Dodatkowo infolinia jest dobrym sposobem na pozyskiwanie informacji o klientach, ich preferencjach oraz oczekiwaniach pomocnych w lepszym dostosowaniu oferty do potrzeb potencjalnych nabywców. Wiele firm oferuje klientom możliwość skorzystania z bezpłatnego lub częściowo płatnego numeru infolinii. Klient ma możliwość uzyskania potrzebnych informacji głównie na temat interesującego go produktu lub usługi (dostępnej oferty firmy, warunków gwarancji produktu, lokalizacji punktów sprzedaży czy punktów serwisowych). Udostępnienie numeru pomaga w kreowaniu wizerunku firmy dbającej o klienta i zapewniającej mu obsługę na odpowiednim poziomie.

Nasi telemarketerzy są doskonale przygotowani do profesjonalnej obsługi Państwa klientów. Podczas rozmowy nie tylko atrakcyjnie prezentują interesujący klienta produkt/usługę, zalety i korzyści z użytkowania, ale też starają się służyć pomocą i rzetelną poradą. Poprzez aktywne słuchanie i umiejętne zadawanie pytań są w stanie zaproponować klientowi najkorzystniejsze dla niego rozwiązanie, czyli produkt/usługę najlepiej odpowiadające jego oczekiwaniom. Tak profesjonalnie i rzetelnie obsłużony klient na pewno powróci do Państwa w potrzebie.


Serwis konsumencki/helpdesk

Oferujemy kompleksową obsługę serwisów konsumenckich. Dają one Państwa klientom, w szybki i stosunkowo tani sposób, możliwość załatwienia wielu spraw związanych z produktami i usługami - wystarczy zadzwonić pod wskazany numer. Poprzez udostępnienie obecnym i potencjalnym klientom możliwości skorzystania z serwisu konsumenckiego zapewnią Państwo przede wszystkim pełen dostęp do informacji o ofercie firmy, a także pomoc i doradztwo w podjęciu decyzji o zakupie produktu/usługi oraz wsparcie i poczucie bezpieczeństwa, na wszelki wypadek, podczas ich użytkowania.

Serwisy konsumenckie są również idealnym sposobem na weryfikację satysfakcji klientów Państwa firmy z użytkowania nabytych produktów/usług. Nasi Telemarketerzy poprzez umiejętne zadawanie pytań są w stanie określić poziom zadowolenia klienta i uzyskać od niego cenne informacje. Jeśli Państwa produkt stwarza klientom jakiś kłopot mają Państwo szansę dowiedzieć się o tym jako pierwsi, naprawić niedoskonałości i udoskonalić produkt. Poprzez serwisy konsumenckie mogą Państwo także kompleksowo zarządzać reklamacjami składanymi przez klientów.


Serwis transakcyjny

Telefon, jako urządzenie powszechnie znane oraz używane przez Konsumentów, znalazł zastosowanie w sektorze bankowym. Jego wykorzystanie pozwoliło na stworzenie usług określanych jako bankowość telefoniczna. Przy użyciu telefonu stacjonarnego, czy też komórkowego Klient może kontaktować się z Bankiem oraz wykonywać – poprzez serwis transakcyjny – operacje bankowe.

Klient dzwoniąc pod podany mu numer serwisu transakcyjnego ma możliwość – poprzez automatyczny serwis (na podstawie zdefiniowanych wcześniej w systemie danych) lub przy pomocy Konsultanta (złożenie ustnej dyspozycji dla bezpieczeństwa potwierdzonej hasłem) – dysponowanie swoimi środkami pieniężnymi o każdej porze i z każdego miejsca. Dostęp do serwisu transakcyjnego możliwy jest poprzez podanie przez Klienta (zazwyczaj poprzez naciśnięcie odpowiednich klawiszy telefonu) przyznanego mu numeru identyfikacyjnego oraz nadanego hasła.

Operacje do wykonania w serwisie automatycznym dostępne są w znacznie węższym zakresie (w związku np. z koniecznością podania niektórych danych lub ich weryfikacji, co nie jest możliwe w serwisie automatycznym), niż te możliwe do wykonania za pośrednictwem żywego człowieka, dlatego też w każdym momencie istnieje możliwość przełączenia się Klienta do Konsultanta.

Operacje dostępne poprzez serwis transakcyjny to m.in.:
- założenie rachunku,
- założenie/modyfikacja/zerwanie lokaty,
- wykonanie przelewu
- sprawdzenie salda rachunku,
- sprawdzenie ostatnich transakcji,
- obsługa karty kredytowej,
- zmiana danych Klienta.

Serwis transakcyjny może być wykorzystywany również przy obsłudze rachunków oszczędnościowych Klientów, rachunkach inwestycyjnych czy oszczędnościowych.

Poprzez serwis transakcyjny nie można oczywiście wykonać wszystkich operacji dostępnych np. przy okienku bankowym, jednak jest to tańsza i wygodniejsza forma załatwienia niektórych spaw, zarówno dla Państwa, jak i Państwa Klientów.