CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
ZALETY TELEMARKETINGU

Rozmowa telefoniczna jest drugim, zaraz po kontakcie bezpośrednim, bardzo skutecznym sposobem budowania i utrwalania relacji z Klientami, a możliwość prowadzenia rozmów z Klientami przez telefon przynosi firmom wiele różnorodnych korzyści

>> zobacz więcej ...



SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

>> Formularz kontaktowy

OFERTA

Wykorzystanie call center w kontaktach z Państwa Klientami sprawia, iż staje się ono uniwersalnym narzędziem przydatnym nie tylko dla działów sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta. Informacje zawarte w bazie danych mogą zostać wykorzystane i być wsparciem dla całej firmy.

Oferta CBB Call Center obejmuje:

  • Kampanie przychodzące (inbound)

    Telemarketing przychodzący obejmuje rozmowy telefoniczne inicjowane przez Klientów. Obsługa odbywa się zazwyczaj poprzez linie 0-800 …, 0-801 …, o których Klient dowiaduje się z reklam w mediach, ulotek, czy informacji o produktach.

    Usługi w ramach kampanii przychodzących:
    - Infolinia
    - Serwis konsumencki/helpdesk
    - Serwis transakcyjny
    zobacz wiecej...

  • Kampanie wychodzące (outbound)

    W telemarketingu wychodzącym to pracownicy call cener kontaktują się z dotychczasowymi lub potencjalnymi Klientami Państwa firmy, przedstawiając np. oferty handlowe.

    Usługi w ramach kampanii wychodzących:
    - Aktywna sprzedaż przez telefon
    - Badania telefoniczne
    - Telefoniczna windykacja należności
    - Inne
    zobacz wiecej...

  • Programy lojalnościowe

    Nieodłącznym elementem programów lojalnościowych jest wsparcie działań firmy przez contact center pełniącego przez całą dobę rolę centrum kontaktu z Klientem m.in. w zakresie przyjmowania lub wysyłania komunikatów, odpowiadania na pytania Klientów i informowania o promocjach.
    zobacz wiecej...

  • Kampanie SMS

    SMS - Krótka wiadomość tekstowa jako kanał komunikacji z Klientem zdobywa coraz więcej zwolenników, jako ciekawe narzędzie marketingu bezpośredniego z racji swojego znakomitego zastosowania np. w promocjach sprzedaży promocjach konsumenckich czy programach lojalnościowych.
    zobacz wiecej...

  • Dodatkowo

    Oprócz realizacji tradycyjnych kampanii telemarketingowych wychodzących i przychodzących CBB Call Center oferuje Państwu usługi dodatkowe - wspierające działania call center realizowane przez Państwa we własnym zakresie.
    zobacz wiecej...

  • Zapraszamy do zapoznania się z ofertą CBB Call Center oraz do wypełnienia formularza kontaktowego w razie zainteresowania naszymi usługami.