CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
ZALETY TELEMARKETINGU

Rozmowa telefoniczna jest drugim, zaraz po kontakcie bezpośrednim, bardzo skutecznym sposobem budowania i utrwalania relacji z Klientami, a możliwość prowadzenia rozmów z Klientami przez telefon przynosi firmom wiele różnorodnych korzyści

>> zobacz więcej ...



SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

>> Formularz kontaktowy

Programy lojalnościowe

Niektóre firmy ponoszą ogromne koszty na tworzenie strategii mających sprzedaż ich produktów czy usług, pozyskiwanie nowych Klientów i zwiększanie swojego udziału w rynku. Czasami jednak zapominają o działaniach i strategiach dotyczących Klientów już istniejących, a przecież opinia głosi, że zdobycie nowego Klienta jest od 5 do 10 razy droższe niż utrzymanie dotychczasowego.

Tworzenie programów lojalnościowych nie tylko daje Klientowi jasny komunikat, iż firma w której zakupił on produkt czy usługę o nim pamięta, odgrywa również kluczowa rolę w stymulowaniu powtarzalności sprzedaży. Działania lojalnościowe identyfikują i utrzymują kontakt z Klientem, którzy przynoszą firmie najwięcej dochodów.

Nieodłącznym elementem programów lojalnościowych jest wsparcie działań firmy przez contact center pełniącego przez całą dobę rolę centrum kontaktu z Klientem m.in. w zakresie przyjmowania lub wysyłania komunikatów, odpowiadania na pytania Klientów i informowania o promocjach. Informacja może być udzielana zarówno przez Konsultanta telefonicznie, jak i bezosobowo przy pomocy interakcji przez IVR czy SMS lub korespondencyjnie. Konstrukcja projektów zależy od założeń i branży, w jakiej funkcjonuje firma.

Wszyscy pracownicy CBB Call Center mają świadomość wagi i odpowiedzialności, jaka spoczywa na Telemarketerze obsługującym program lojalnościowe. Poprzez rozmowy i interaktywną komunikację, budujemy wizerunek i pozycję naszych Partnerów. Z doświadczeń w dziedzinie telemarketingu wiemy, jak dopasować poszczególne kanały komunikacji oraz procesy przez konstruowanie programu lojalnościowego przy konkretnych warunkach, kryteriach i założeniach, dostosowanych do potrzeb naszych Partnerów.