CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
OFERTA CBB CALL CENTER

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie telefonicznej obsługi Klienta. Prowadzimy przychodzące i wychodzące kampanie telemarketingowe wykorzystując różnorodne kanały komunikacji z Klientem.

>> Zapoznaj się z naszą ofertą



STUDENCI POSZUKIWANI

Jeżeli mieszkasz w Krakowie, Łodzi lub okolicach tych miast, masz wolny czas, miły głos i lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon - czekamy na Ciebie

zobacz więcej ...

Systemy nagrywające

System nagrywający MARATHON to uniwersalny moduł umożliwiający pełną integrację funkcjonalności systemu rejestracji rozmów z innymi modułami systemu ACD. Pozwala on na nagrywanie oraz odtwarzanie rozmów telefonicznych wychodzących jak i przychodzących, na liniach analogowych, cyfrowych oraz systemowych. Dzięki oprogramowaniu sterującemu, rozmowy poddawane są kompresji a następnie katalogowane i przechowywane na nośnikach zewnętrznych.

System rejestracji głosu obejmuje:

  • wybór kanałów, grupkonsultantów (contact center) oraz zakresów numeracyjnych, które mają byćnagrywane;
  • moduł administracyjny (CallManager) do zarządzania nagrywarką i Call Collection Box (CCB);
  • dołączanie notatek tekstowychdo poszczególnych nagrań;
  • tryb rejestracji - "totalrecording", "selective recording", "on demand";
  • wyszukiwanie zarejestrowanychrozmów w bazie danych według szerokiego zakresu kryteriów, m.in.:
    • identyfikatora rejestrowanegokanału, będącego kombinacją: numeru urządzenia (aparatu telefonicznego lub aplikacji "CCT"),
    • identyfikatora użytkownika (abonenta, agenta, konsultanta, etc.) oraz "numeru wiodącego" tzw. CallID;
    • daty/godziny połączenia zmożliwością precyzyjnego definiowania przedziałów czasowych;
    • numeru rozmowy przychodząceji wychodzącej;
    • kierunku połączenia;
    • treści notatek wg słówkluczowych
  • tworzenie na bieżąco kopii zapasowych rejestrowanych rozmów;
  • archiwizację rozmów w relacyjnej bazie danych z możliwością tworzenia tzw. "archiwów szybkiego dostępu" realizowanych w formie zbioru stron internetowych zapewniających:
    • minimalizację czasu, środkówi zasobów ludzkich niezbędnych do opracowania archiwum i przekazania gozainteresowanym osobom;
    • zdalny dostęp do wybranychnagrań z opcją wielopoziomowych mechanizmów bezpieczeństwa;
  • rejestrację rozmów w postacibinarnej oraz ich konwersję do formatu audio (wave, mp3);
  • podsłuch nagrywanych rozmów(tzw. intruding).

Dostęp do większości powyższych funkcji jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową oraz dedykowaną witrynę WWW. Pozwala to na zdalną kontrolę i zarządzanie systemem z dowolnego komputera pracującego w sieci lokalnej. Dodatkowo możliwe jest udostępnienie aplikacji pracującej w systemie Windows, posiadającej dodatkowe zaawansowane opcje administracyjne oraz użytkowe.