CBB call center - usługi call center, outsourcing call center, contact center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing bezpośredni, usługi telemarketingowe, infolinie Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing, infolinia, marketing - CBB call center - usługi call center, telemarketing, infolinia, call centre, contact centre, marketing
Ta strona używa cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie plików „cookies". Dowiedz się więcej TUTAJ
OFERTA CBB CALL CENTER

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie telefonicznej obsługi Klienta. Prowadzimy przychodzące i wychodzące kampanie telemarketingowe wykorzystując różnorodne kanały komunikacji z Klientem.

>> Zapoznaj się z naszą ofertą



STUDENCI POSZUKIWANI

Jeżeli mieszkasz w Krakowie, Łodzi lub okolicach tych miast, masz wolny czas, miły głos i lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon - czekamy na Ciebie

zobacz więcej ...

TECHNOLOGIA

Sprawnie przeprowadzona rozmowa telefoniczna Konsultanta z Państwa Klientem to nie jedynie wynik dobrze przygotowanej kampanii oraz świetnie wyszkolonego personelu. To również zasługa zastosowanej technologii.

Sercem zintegrowanego systemu call center jest platforma CMI (Computer Media Integration) integrująca sprzęt oraz wszelkie aplikacje niezbędne w działaniu Call Center, takie jak:

  • System ACD (centrala telefoniczna, obsługuje do 10 000 linii telefonicznych, umożliwia równoczesną pracę nawet 1 400 konsultantów),
  • IVR (Interactive Voice Response) - interaktywny system głosowy, zintegrowany z bazami danych. Pozwala m.in. na nagranie do 10 000 komunikatów informacyjnych, utworzenie 10 000 skrzynek głosowych,
  • Systemy nagrywające (rejestrujące rozmowy z kilkuset stanowisk równocześnie, umożliwiające archiwizację, wyszukiwanie i odsłuchiwanie rozmów),
  • System outboundowy służący do zarządzania rozmowami wychodzącymi.

Struktura systemu jest na tyle elastyczna, iż pozwala nam, bez większych ograniczeń (czasowych, technicznych i finansowych) na pełne dostosowanie możliwości posiadanego przez CBB systemu call center odpowiednio do Państwa potrzeb